CIS Bydgoszcz

Oczyma Uczestników. Garść wspomnień z wycieczki do Poznania.

Pojechaliśmy autokarem na wycieczkę do Poznania. Na początek zwiedziliśmy muzeum historii. Potem poszliśmy zobaczyć o 12.00 Koziołki. Następnie odwiedziliśmy wielką Farę. Jeszcze byliśmy w restauracji na dobrym jedzeniu i piciu, na rogalach i lodach. Bardzo mi się podobało.

Pan Maciej, edycja 58

Pojechaliśmy z CIS-em na słoneczną wycieczkę do Poznania. Zobaczyliśmy kolebkę kultury polskiej. To tutaj na Ostrowie Tumskim pierwsi władcy Polski, książęta Dąbrówka i Mieszko I w 966r. przyjęli chrzest Polski i otworzyli dostęp do cywilizacji łacińskiej.

Pan Andrzej, edycja 58

Nie byłem przekonany do tego wyjazdu, a okazał się że byłem mile zaskoczony, po prostu SUPER!

Pan Roman, edycja 58

Wycieczka ze wszech miar udana. Pogoda dopisała. Program zwiedzania bardzo interesujący. Zwiedzaliśmy bardzo ciekawe miejsca dotyczące powstania państwa polskiego na ziemi gnieźnieńskiej i poznańskiej. Największe jednak wrażenie zrobiła na mnie Katedra Poznańska i ogrom jej bogactwa.

Pan Wiesław, edycja 58

Wycieczka do Poznania okazała się strzałem w dziesiątkę! Historia miasta, zieleń, Stary Rynek, uliczki wokół niego robiły duże wrażenie.

Pan Dariusz , edycja 58

Było bardzo ciekawie. Czas minął bardzo szybko i ciekawie.

Pan Leszek, edycja 58

Do Poznania trafiliśmy w pełen słońca sierpniowy dzień. Pomimo wszechobecnego upału, cała wycieczka była pełna energii (wielkie podziękowania dla świetnej Pani przewodnik) i wszyscy dotrwali do końca. Sama starówka Poznania kusi, aby zostać tam dłuższy czas i podziwiać ją. Dziękuję całej ekipie CIS-u za możliwość poznania Poznania (gra słów zamierzona) czegoś nowego i wartego ponownego odwiedzenia.

Pan Tomek, edycja 58

Wycieczka była udana. Pani przewodnik dobrze opowiadała o historii Poznania. Najlepiej mi się podobała multimedialna prezentacja powstania Państwa Polskiego oraz w Muzeum Rogala, tam było bardzo wesoło – fantastyczni prowadzący!:))

Pan Michał, edycja 59

Piątkowa wycieczka była bardzo udana. Poczułam się znowu dzieckiem i cieszyłam się jak dziecko. Ożyły wspomnienia. Myślałam – jestem znowu dziewczynką, uczennicą. To było wspaniałe, nowe doświadczenie. Wycieczka – nowi koledzy, nowi nauczyciele.
Poznań jest piękny.
Wycieczka była super.
CIS – dziękuję!

Pani Violetta, edycja 59

Było bardzo upalnie. Było ciekawie, wesoło. Miło spędziłem czas. Strasznie się nachodziłem, bolały mnie stopy.

Pan Marian, edycja 59

Było miło i sympatycznie. Fajna atmosfera.

Pani Lucyna, edycja 59

Bardzo mi się podobała wycieczka, byłem zaskoczony bogactwem i architekturą w miejscach, które zwiedzaliśmy. Najbardziej podobała mi się prezentacja w Muzeum Rogala, która była poprowadzona w sposób ciekawy i super zabawny.

Pan Roman, edycja 58

Fantastycznie zorganizowana pod każdym względem wycieczka do pięknego Poznania. Przemiła atmosfera, sympatyczni uczestnicy. Profesjonalizm duetu Muzeum Rogala przerósł moje najśmielsze oczekiwania. Więcej takich imprez. Wielkie Dzięki dla Kadry CIS-u.

Pan Tomek, edycja 59

Wycieczka do Poznania była bardzo fajna. Mieliśmy piękną pogodę i panowała miła atmosfera. Większość czasu spędziliśmy na zwiedzaniu i ,,chodzeniu’’. Zobaczyliśmy piękny rynek, katedry i wiele innych zabytków. Wspaniała była wizyta w Muzeum Rogala, gdzie mieliśmy okazję zapoznać się z produkcją rogali świętomarcińskich i wspaniałą gwarą poznańską. Ekipa CIS spisała się świetnie, uważam, że nikomu nic nie brakował i wspaniale spędziliśmy czas.

Pan Darek, edycja 59

Wycieczka była bardzo udana i ciekawa. Dużo nowych rzeczy się dowiedziałem. Sympatyczna Pani przewodnik, bardzo ciekawie przedstawiała niektóre historie. Oprócz bolących nóg, długo tej wycieczki nie zapomnę.

Senior rodu, edycja 59

Na wycieczce w Poznaniu było bardzo miło. Pogoda dopisywała gorącym słońcem. Zwiedziliśmy najciekawsze i najpiękniejsze zabytki Poznania, oprowadzała nas sympatyczna Pani przewodnik. W Poznaniu zjedliśmy smaczny obiad, pyszne lody, kawę i marcinkowskiego rogala. Kupiliśmy również pamiątki – mieliśmy czas wolny na mieście.
Ps. Bardzo fajnie i wesoło było w Muzeum Rogala. Wycieczka do Poznania była piękna i udana.

Pan Jacek, edycja 59

Nogi bolały, ale było warto, wszystko co piękne rodzi się w bólu. Uważam, że miło spędziłem ten czas. Rogale smakowały i nauczyłem się je piec.

Pan Andrzej, edycja 59

Dobrze zorganizowana wycieczka. Katedra ładna, gra na organach – ładna akustyka. Miło spędzony czas.